11 February 2014

Retro Radio - pomozcie podjac decyzje ;)

Witajcie, 

Mój maz lubi stare radia, i taki wlasnie radio wypatrzylam wczoraj "u dziadka". 
Dziadek potwierdzil, ze radio dziala, wiec ja telefon w reke, zrobilam fotke, wyslalam mezowi, na co on sie zgodzil na zakup. 
Mysle, ze cena calkiem niezla jak na takie stare cacko, ktore dziala i wyglada oryginalnie. (120zl)

Zastanawiam sie nad tym w jaki sposób je odwiezyc? Moze oczyscic z grubsza i pomalowac farba akrylowa na bezbarwny kolor albo bejca zeby pozostalo "soba"? 
Poradzcie mi kochane czytelniczki. Bede wdziewczna za wasze opinie :) dziele sie sie z wami zdjeciami.



pozdrawiam serdecznie, 
Agnieszka.




06 February 2014

nowy look .... biurka / a new life of a wooden desk


Witajcie, 
Skoro juz maluje, to biurko tez. 
We wczorajszym poscie ogladaliscie biblioteczke, TU , dzis natomiast zabralam sie za biurko, dla córeczki, która we wrzesniu rozpoczyna nauke w szkole.

Lubie meble z naturalnego drewna, a przy okazji szperania w second hand-zie u milego dziadka, znalazlam biurko (100zl)

Wygladalo tak:




Biurko oczyscilam papierem sciernym z grubsza, a nastepnie po odpyleniu pomalowalam lakierobejca zelowa w kolorze debu bielonego, kupilam go w Praktikerze (45zl).

Pomalowam biurko 3 razy.

Efekt jak na zdjeciach.





Galki pomalowalam biala farba i ozdobilam decoupage-m.



Dzieci mówi na galki ''muchomorki'' ;)



Co sadzicie o nowym looku biurka Majki?

pozdrawiam serdecznie!
Agnieszka











05 February 2014

nowy look biblioteczki


Witajcie, 

Moje córcie pojechaly na ferie, dlatego postanowilam zabrac sie za malowanie biblioteczki w salonie.
W komplecie do biblioteczki jest jeszcze naroznik tv i stolik kawowy, stolik pokaze w kolejnym poscie.

Mam tutaj zdjecie biblioteczki przed, ktora zle nie wygladala, ale chcialam aby posowala do reszty mebli kolorystycznie. 

Do malowanie uzylam hipoalergicznej lakierobejcy zelowej (Drewnochron) w kolorze debu bielonego.
Malowalam 2 razy.

Efekt koncowy:



Ciekawa jestem co sadzicie o takich przemianach?

pozdrawiam cieplutko:)
Agnieszka.




04 February 2014

baldachim dla ksiezniczki i materac na ''dorosle lózko''

Witajcie :)

Kolejny poscik bedzie o baldachimie i materacu dla mojej ksiezniczki Majki ;)


Oto co pisze o nim producent.


''Wyjatkowo ekonomiczny materac z mata kokosowo - lateksowa o sredniej twardosci T 30, zapewniajacy uniwersalnosc zastosowan dzieki swej prostej konstrukcji.''
''Mata kokosowa to surowiec naturalny pochodzacy ze skorupy orzecha kokosowego. Wlokna kokosu zostaly polaczone za pomoca sprezystego lateksu co pozwala macie kokosowej podwyzszyc twardosc materaca przy jednoczesnym zachowaniu elastycznosci. Kokos posiada znakomite wlasciwosci termiczne. Dzieki swej naturalnej strukturze wlokno kokosowe jest lekkie, przewiewne. Pochlania wydzielany pot i wilgoc. Dzieki zastosowaniu plyt kokosowych materac jest znacznie sztywniejszy.''



Link do tego, ktory kupilismy znajduje sie tu .



Materac wygodny, córcia zadowolona, ale czegos tu brakuje... 

Matka ;) rozwazala baldachim, ktory niedlugo potem znalazla w 

Ikei. 

Dostepne sa

 tu .

Po zamontowaniu tak prezentuje sie calosc. 



Co sadzicie o takim pomysle?

pozdrawiam, 

Agnieszka. 



taca drewniana z motywem cupcakes


Kochane czytelniczki,

Zapraszam na kolejnego posta. Tym razem pokaze Wam moja tace drewniana, ktora kupilam w sklepie z angielskimi bibelotami w celu przeróbki.

Bardzo lubie motyw muffinek, dlatego uzylam serwetki z cupcakes i francuskim napisem.
Do przyklejenia serwetki uzylam Kleju i werniksu w jednym.


Tak wyglada po odnowieniu.


Podoba sie Wam? :)

pozdrawiam,
Agnieszka.