06 August 2014

shabby chic w kuchni / in the kitchen...




Witajcie, 


Jestem w Anglii juz czwarty tydzien, niedlugo wracam do PL, nie wiem czy na chwile czy na dlugo...niebawem powiem wiecej...
Ale póki co, bardzo nam sie tu podoba, jak juz z reszta pisalam w poprzednich postach.. np. tu lub tu .

Zadazylam obeznac sie z okolica i wiem, gdzie sa fajne sklepy, do ktorych chodze z córkami ;) 
Ostatnio odwiedzilam TK Maxx, w ktorym znalazam kilka fajnych przedmiotów do kuchní..


pojemniki z herbata z motywem Londynu
herbaty w wersji mini 

metalowy kosz na owoce i warzywa



ramkana zdjecia Domek

Poza TKMaxxem odwiedzilam Asda Home, link do sklepu online GEORGE (klik). Tu znalazlam piekny dzbanek z kolekcji Katie Alice:



I kafeteriá francuska 

kolekcja trzech pudelek na ...pierniczki dla mojej mamy i siostry


drewniany napis o kuchni, zebym nie zapomniala upiec sernika ;)

  i ziolowy recznik kuchenny


 a tu troszke z innej bajki, bo pot mial byc o kuchni-  piekna posciel, prezent od meza, zeby nam sie lepiej spalo ;)


Ja juz zmykam do córek, które zajadaja sie lodami domowymi.
Przepis:
600g smietany slodkiej kremowki
6 zóltek
3 lyzki cukru brazowego
(pozniej kakao- czubata lyzka)
Smietane, zoltka i cukier dobrzé wymieszac, ogrzewac na kuchence az zgestníeje, ale nie gotowac! 
Rozlac do 6 pojemniczków 2/3 porcji.
Do pozostalej czesci wsypac lyzke kakao, dobrze rozmieszac. Dolac do pojemniczków/salaterek...
Wlozyc do zamrazarki na ok. 12 h. Wlasciwie to sama nie wiem jak dlugo, bo moje dzieci nie chca czekac.... i jedza zanim zamarznie ;)
smacznego.


Milego tygodnia!! 
Agnieszka














No comments:

Post a Comment

Bedzie mi milo jesli zostawisz komentarz :)