11 February 2014

Retro Radio - pomozcie podjac decyzje ;)

Witajcie, 

Mój maz lubi stare radia, i taki wlasnie radio wypatrzylam wczoraj "u dziadka". 
Dziadek potwierdzil, ze radio dziala, wiec ja telefon w reke, zrobilam fotke, wyslalam mezowi, na co on sie zgodzil na zakup. 
Mysle, ze cena calkiem niezla jak na takie stare cacko, ktore dziala i wyglada oryginalnie. (120zl)

Zastanawiam sie nad tym w jaki sposób je odwiezyc? Moze oczyscic z grubsza i pomalowac farba akrylowa na bezbarwny kolor albo bejca zeby pozostalo "soba"? 
Poradzcie mi kochane czytelniczki. Bede wdziewczna za wasze opinie :) dziele sie sie z wami zdjeciami.



pozdrawiam serdecznie, 
Agnieszka.




6 comments:

  1. A czy ta obudowa to drewno? Jeśli tak to może go trochę zmatowić i np. pomalować bejcą szarą albo pobielić delikatnie zeby nabrał lekkości.

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, drewno, moge to potwierdzic, poniewaz dzis je oczyscilam ze starej farby papierem sciernym,
      Dzieki Malgosiu za sugestie :)

      Delete
  2. Aha i jeszcze moja drobna sugestia:) Myslę, że lepiej by było jakbyś usunęła weryfikację obrazkową przy dodawaniu komentarzy :)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki, nawet nie wiedzialam, ze mam to wlaczone :p

      Delete
  3. Jeśli masz meble drewniane to zostaw radio w tym stylu co masz ,jeśli masz meble białe to pomaluj na biało, potem lekko przetrzyj wszystkie brzegi, Trzeba to zrobić bardzo starannie, żeby wyszło cacuszko, bo inaczej można wszystko popsuć - pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje za porade pani Wandziu :)
      pozdrawiam

      Delete

Bedzie mi milo jesli zostawisz komentarz :)