05 February 2014

nowy look biblioteczki


Witajcie, 

Moje córcie pojechaly na ferie, dlatego postanowilam zabrac sie za malowanie biblioteczki w salonie.
W komplecie do biblioteczki jest jeszcze naroznik tv i stolik kawowy, stolik pokaze w kolejnym poscie.

Mam tutaj zdjecie biblioteczki przed, ktora zle nie wygladala, ale chcialam aby posowala do reszty mebli kolorystycznie. 

Do malowanie uzylam hipoalergicznej lakierobejcy zelowej (Drewnochron) w kolorze debu bielonego.
Malowalam 2 razy.

Efekt koncowy:



Ciekawa jestem co sadzicie o takich przemianach?

pozdrawiam cieplutko:)
Agnieszka.




4 comments:

  1. Piękna! efekt bardzo autentyczny. Zresztą wiesz, że lubię te klimaty :) Korzystaj z wolnych chwil i pomaluj resztę mebelków :) pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Malwinko :) tez bardzo mi sie podoba. Pomaluje reszte (mam ''nowa'' szafke i biurko w pokoju dzieci), ale przyznaje, ze troche sie boje ''dotknac'' nasz ludwikowska witryne...
      pozdrawiam :)

      Delete
  2. Wspaniale Ci to wyszło!!!! O wiele lepiej niż przed malowaniem:)) A możesz zdradzic ile razy malowałas ta bejcą ? czy ją się jakoś rozcieńcza? Nie miałam do czynienia nigdy z bejcą a muszę przyznać że wygląda to rewelacyjnie.

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Malgosiu:)
      Malowalam 2 razy wg zalecen producenta, w odstepie ok. 4h.
      Nie mozna jej rozcienczac, nie ma potrzeby z reszta :) i jest jeszcze cos co bardzo mi sie spodobalo, ta lakierobejca ma konsystencje zelu, co ulatwia nakladanie jej na mebel, bo po prostu nie scieka :)
      pozdrawiam:)

      Delete

Bedzie mi milo jesli zostawisz komentarz :)