18 June 2013

odswiezone fotele na ukwieconej loggii


Witajcie,

Jest dzis tak cieplo i slonecznie, ze nie moglam oprzec sie sfotografowaniu naszej loggi, uslanej kwiatami, na ktorej zamieszkaly "nowe" fotele oraz szafka wiklinowa;)
To fajne miejsce na wieczorny relax, z chilijskim winkiem, francuska bagietka czosnkowa i salatka grecka ;)...

zapraszam :)

cyprys czuje sie szczesciarzem w donicy od mamy Joli :)


latarenke podarowala mi kolezanka Anka, za co bardzo jej dziekuje :) 
latarnia byla czarna, ale mysle, ze w bieli rowniez wyglada uroczo :)



skrzyneczka po truskawkach otrzymala nowa szate, ozdobilam ja technika decoupage :)





a teraz fotele, jeszcze przed uszyciem pokrowcow, 


zostaly oszlifowane, pobielone farba akrylowa, teraz czekaja na nowe pokrowce z materialu widocznego na zdjeciach



troche zieleniny, czyli koperek, szczypiorek, pietruszka i 
pomidorki koktajlowe (do przesadzenia w osobne doniczki)


POZDRAWIAM cieplo :)
Agnes x


6 comments:

  1. Piękna lateranka i ślicznie rozyczki na doniczce:)

    ReplyDelete
  2. ehhh, jak patrze na te fajowe zdjecia to mi sie az moj niedokonczony balkon przypomina.... musze zaczac dzialac, ale ta pogoda (16 stopni) wcale nie motywuje do dzialan...
    Pozdrawiam goraco :)
    P


    www.momscam.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nareszcie cieplo:)) ja juz swoje fotele dokonczylam! zapraszam na kolejnego posta i dziekuje za odwiedziny ;) pozdrowienia

      Delete
  3. Świetny pomysł na kobiałkę na pewno skorzystam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) mozemy sie wzajemnie isnpirowac ;) bardzo mi sie podoba Twoj pomysl na pachnace mydelka :) rowniez skorzystam :) pozdrowienia!

      Delete

Bedzie mi milo jesli zostawisz komentarz :)