06 February 2013

Zimowe podsumowanie


Witajcie kochani!
Postanowilam dzis wykorzystac chwile ciszy nocnej na maly update blogowy, bo sami przyznacie, ze dlugo mnie tu nie bylo;/ Jako ze nazbieralo sie kilka...dziesiat zdjec zrobionych tej zimy, przestawiam najciekawsze wg mnie. 
To zbieranka sesji domowej, w roli glownej moje Wspaniale Cztery Coreczki, torcik Alicji urodzinowy, zdjecia ze spektaklu mojej corki (Ali) ktora tanczy w grupie baletowej Szafirki w Pile, jak rowniez wspomnienia ze spacerow na sniegu i decoupage-owych prac. 
Milego ogladania! 
Agnes x

Cukierek 3letni zawsze gotowa i chetna do zdjec :))




Chomik zwany Stuartem Kuleczka, prezent Alicji na urodziny od dziadkow i cioci chrzestnej

Klasyczny torcik z pysznym kremem z kaszki manny, ktorego tu nie widac, ale zapewniam was, ze byl smaczny :))

moja coreczka Aniolek, po prawej :) podczas wystepu baletowego "Dziadek do orzechow"






Moje (znaczy Nasze, oj.. bo maz sie obrazi ;))  Slodkosci!!!! :):):):)








Amorki, Alicja i Majunia 

rozany decoupage na drewnianej miseczce:)

4 comments:

  1. Śliczne Amorki sesja jak profesjonalna!Sciskamy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje! dziewczynkom bardzo podobala sie mamusiowa sesja ;)
      pozdrowienia!!

      Delete
  2. jak patrzę na te Twoje córusie, to też mi się chce jeszcze jednej :) śliczne są :) i miseczka też :)

    ReplyDelete
  3. Dziekuje Kochana :)) dzieci to Skarby :)

    ReplyDelete

Bedzie mi milo jesli zostawisz komentarz :)