10 November 2012

Sypialnia i pare ulubionych ozdob

    

      Nasza sypialnia to jasne a za razem przytulne miejsce, swietnie sie w niej relaksuje i spi. Dominuje biel w polaczeniu rattanu i drewna, otulona ulubionymi dodatkami, swiecami i lampkami. 

To moje drugie ulubione miejsce w naszym mieszkaniu :) 


Kilka dni temu uszylam recznie serduszka i kilka ptaszkow. 

Zrobilam z nich zawieszki. 
Maszyna Singer po dziadku mojego meza czeka na swoja kolej. Nie wiem co z nia zrobic... albo przywroce ja do swietnosci albo zrobie  z niej stolik ;)

Ptaszki pokaza sie w kolejnym poscie. 


A tymczasem sypialnia i moja najmlodsza kuruszynka, Julia: 






















6 comments:

  1. śliczne :) też bym tak chciała :) szkoda, że nie mam miejsca :(

    ReplyDelete
  2. bardzo ladnie, przytulnie i uroczo:)

    ReplyDelete
  3. Pieknie, pieknie a te ceramiczne serducho CUDO!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Karolinka :) ja tez uwielbiam to serce! pozdrowienia! ;)

      Delete

Bedzie mi milo jesli zostawisz komentarz :)